Հայոց լեզու

 

279․
Ա խմբի ապառնիները հստակ է, իսկ Բ խմբի բառերը ինչ-որ բանից է կախված

 

280․
Աշխարհը շատ ուրախ կլինի եթե, դպրոց գնամ։
Մարդիկ շատ բարի կլինեն եթե, նրանց օգնենք։
Ապրելը շատ անհետաքրքիր կլինի, եթե դպրոց չհաճախես։
Նրա աչքի լույսը կդառնաս, եթե քեզ խելոք պահես։

281․
Աշխարհը շատ տխուր կլինի, եթե ամեն օր մարդ մահանա։
Ամեն օր դպրոց գալը տոն կլինի, եթե լավ սովորեմ։
Աշխարհում ամենաերջանիկ մարդը կլինեմ, եթե իմ ծնողները ինձանով հիանան։
Փողոցում ոչ մի ավտոմեքենա չի լինի, եթե բոլոր վարորդներին արգելված լինի ավտոմեքենա վարելը։
282․
Եթե ոչ մեկին ոչինչ չարգելեն, բոլորը վատ կսովորեն։
Եթե մարդիկ լաց լինելն ու ծիծաղելը մոռանան, նրանք ամեն օր տխուր կլինեն։
Եթե մեր գրադարանի բոլոր գրքերը կարդաս, ամենախելացին կլինես։
Եթե դպրոցական օրենքները աշակերտները հաստատեն, բոլորը խելացի կդառնան։

 

283․

Եթե տիեզերագնաց դառնամ, ես նաև գիտնական կլինեմ։
Եթե իմ բոլոր երազանքները իրականանան, ես Ֆուտբոլիստ և մաթեմատիկոս կդառնամ։
Եթե նախօրոք ամեն ինչ հայտնի լինի, անակնկալը չի ստացվի։
Եթե ժամանակ ունենամ, իմ ծնողներին կօգնեմ։

Оставьте комментарий