Տնային գրականություն

1. Էլ. բառարանի օգնությամբ բացատրի՛ր ընդգծված բառերը: 

ապականությունն-կեղտոտություն
անկաշկանդ-ազատ
առաքինությունը-առաքինի լինել
ահով-վախի զգացումով
մազապուրծ-ազատված


2. Բացատրի՛ր հետևյալ տողը. Ամենուրեք փնտրիր բարի՛ն ու հենց հայտնաբերես, հանի՛ր լույս աշխարհ իր թաքստոցից, թող բարությունը լինի անկաշկանդ ու չամաչի ինքն իրենից:

Այս տողերով Վիլյամ Սարոյանը ուզում է ասի, որ դու միշտ Ման արի բարին, որովհետև բարին ավելի քիչ է մնացել և ցույց տուր բոլոր աշխարհին, որ նրանքել դառնան բարի գոնե միքիչ և այդպես տարածիր բարին։

3. Ինչո՞ւ է հեղինակը կարծում, որ արտաքին տեսքը կարող է խաբուսիկ լինել:Մի՛ խաբվիր արտաքին տպավորությամբ…

Ես կարծում եմ այսպես, որ Վիլյամ Սարոյանը իմանալով այդ սերունդը այդպես է գրել, որովհետև հիմա շատ մարդիկ որոնք կարող են հագնվել բարի, բայց քեզ ինչ-որ վատ բան անեն կամ հակառակը։

4. Ի՞նչ ես հասկանում ,,կյանքի ժամեր,, ասելով:

Կյանքի ժամեր ասելով ես հասկանում եմ, որ քո անցյալը, ներկան և ապագան և կյանքի ուրախ և տխուր ժամերը, որոնք դու ապրել ես քո ընկերների քո շրջապատի մեջ։

5. Հատվածից դուրս գրի՛ր ամենահետաքրքիր և քեզ դուր եկած միտքը, մեկնաբանի՛ր: 

Մի՛ խաբվիր արտաքին տպավորությամբ, որովհետև դա վայել չէ պայծառատես աչք ու բարի սիրտ ունեցողին:

Ես ընտրել եմ այս տողերը, որովհետև սա բնութագրում է մեր դարի մարդկանց 2021 թվականի մարդկանց, որոնք թաքնվում են ուրիշի դեմքի տակ և պետք չէ արտաքինին նայելով ինչ-որ կարծիք արտահայտող դիմացինիտ մասին։


Оставьте комментарий