Քիմիա

Ծանոթացում միմյանց հետ,դասընթացի ծրագրի, նախագծերի, գնահատման սկզբունքների հետ:

☆- Մարդկությանը հուզող հիմնախնդիրները, քիմիա գիտության դերը հիմնախնդիրների լուծման գործում:

☆- Առողջ ապրելակերպի սկզբունքները:

☆- Սովորողի օրվա, շաբաթվա, ամսվա աշխատակարգը:

Էկոլոգիապես մաքուր սնունդ, մաքուր խմելու ջուր, մաքուր օդ, մաքուր կենսական միջավայր
Առողջ քուն, (ամենաքիչը ութ ժամ և ժամը տասից հետո պետք է քնել),
Մարմնակրթություն, սպորտ, հիգենա,
Վատ սովորությունների ձեռքազատում՝
Ստրեսային իրավիճակ (աշխատում ենք ապրել հումորներով, կատակներով և ժպիտով։
Առավոտյան 7:00 արթնանում եմ մինչև 7:30 հագնվում և լվացվում եմ, հետո (8:30)։ 8:35 դուրս եմ գալի տնից, որպեսսզի դպրոց գնամ։ 9։10 9:20 սկսվում են դասերը և սովորաբար ավարտում են 14:20: Մոտավորապես 15:00 հասնում եմ տուն և ճաշում։ Իսկ հետո սպորտի օրերին 15:30 դուրս եմ գալի տնից, սպորտը ավարտում 18:00 հասնում եմ տուն 19:10 — 19:20 հետո ընդունում եմ հիգենիկ միջոցառումներ։ Հետո ժամը 20:15 տնային աշխատանքն եմ կատարում։ Հետո ժամը 21:30 խաղում եմ նարդի և մոտավորապես 23:00 պարկում եմ քնելու։